avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

• Sprzęt ORBEA ALMA H50 29"

Rekon zmierzchowy. Pamiętniki z wakacji, odc. 1.

Środa, 21 sierpnia 2013 · dodano: 22.08.2013 | Komentarze 2

THIIISSSS SUMMMEEER ..... EVIIIIL HAS RETUUUUUURNNN,.... THISSS SUMMMEEERRR NOTHING BE THE SAAAAMEEEEE ...
..... P A M I Ę T N I K I - Z - W A K A C J I !!! ... PART 1..
....
7 godzin się tu jechało.
W drodze tradycyjnych kilka spinek o byle co.
Na miejscu - aktywacja rowerów, Jasiu trochę zapomniał jak się jeździ.
Czasu sporo, więc mam nadzieję, że się nauczy.
Bergamont rozłożony i sprzedany / przełożony.
Nieśmiertelny No Saint Angel na sztywnym reanimowany i daje radę :-))

Trafiłem na tajemniczy zielony szlak rowerowy, robiło się już ciemno więc Las Elfów sobie odpuściłem.
Szerokie szutry jaj nie urywają, ale mikropagórki prowokują kilkunastosekundowe interwałki.
Pomykałem na Dużym od Żony. Teraz czuję, że jest trochę za mały.
Magia kół rekompensuje mniejszą ramę.
Można sprawdzić czy Ritcheye Shield 2.1 faktycznie trzymają zakręty - na razie trzymają znacznie lepiej niż Race Kingi. Będę testował dalej ;-)

Musiałem złożyć jeszcze wędkę dla Sajmona, bo jest Dzikim Łowczym. Taka natura. W Chorwacji też tylko siedział w wodzie (i pod) łowiąc kraby, ryby, mątwy ..

Wieczorkiem podkarmiliśmy z Sajmonem Modliszki.
Alfa po wylince ruchliwa, ale jeszcze niegłodna.

Tak byłem spizgany końcówką remontu, montażem bagażników, pakowaniem, jazdą, rozpakowywaniem, że zasypiam tuż po 22.00 ... chociaż dokładnie nie powiem, bo przecież nie można zobaczyć, o której się zasnęło ;-P !
Tylko Chuck Norris wie o której zasnął.