avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

Obornickie.

Niedziela, 9 lutego 2014 · dodano: 09.02.2014 | Komentarze 5

Wersja dłuższa Obornickiego.
Po nawrotce wachlarz z rantem dał popalić w dość odczuwalnym wietrze.
Smichy-chichy się skończyły i spłynąłem jak liść pod Murowaną :-/

W Biedrusku Mariusz poczekał na mnie, a my razem na Wojtasa, który jednak zachował trochę sił na ataki na rybce" i pod wodociągi" na dobitkę ;-) Oczywiście nie mogłem sobie odmówić depnięcia ..

Spotkaliśmy jeszcze Dave'a z Narzeczoną na Górce Moraskiej, niedobrze to wygląda, bo faktycznie "chłopaki medycy" się nie opitalają i na Michałkach pewnie łatwo nie będzie obronić "koszul MP - wszystko jest możliwe :-D

Produkowane dziś watt'y zbliżone do wyścigowych.
Tak mi nogi mówiły ...
Chcesz iść do przodu ? Przekraczaj granice ;-) !

Kategoria Grupetto, Outdoor

Rodman
| 22:07 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj Mikołaj, na ustawce też można robić "swoją robotę";
myślę, że jakby wiedzieli, że tak będzie wiało to większość chętniej by zrobiła rundę krótszą, a w sezonie - wiadomo, nikt się później nie chce długo regenerować po wyścigowej "ustawce", bo wyścigi Masters też setki nie przekraczają ;-)

mimo, że momentami cierpiałem na tym góralu to jednak jestem zadowolony, że szosy nie brałem ;-)
Virenque
| 08:12 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj Zawsze jak się pojawiacie to mnie nie ma ;) Ale jakoś na razie nie mam ochotę na ustawkę, trzeba robić swoją robotę ;)
Cieszy fakt, że ludzie zaczynają być chętni na długą rundę, bo w sezonie wszyscy idą na łatwiznę i w Murowanej skręcają w prawo...
klosiu
| 18:44 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj Nie ma co, momenty dziś były :)
josip
| 18:41 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj Kurde, dobrze, że nie wziąłeś szosy bo to Ty byś dziś Rakoczego zerwał na obwodnicy lub pod Biedruskiem:)
Marc
| 18:11 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj Producent tego roweru chyba nie przewidział, że ktoś będzie tak szybko na nim jeździł ;)