avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

• Sprzęt R872 Stealth

Istebna - rozkrętka.

Czwartek, 14 sierpnia 2014 · dodano: 15.08.2014 | Komentarze 0

Oto i mekka kolarstwa, nie tylko MTB ale i po szosach jest tu gdzie pośmigać.
Asfalty coraz lepsze, coraz więcej "ścieżek"  - jednym słowem i tydzień by nie styknął, żeby wszystko objechać.
Noga co prawda miała odpoczywać, ale wyjazd Rodzinny, więc trzeba było trochę po szlaku połazić.
Jakieś 5 godzin.
Nie omieszkałem też sprawdzić jutrzejszej czasówki, a właściwie uphillu, czy warto z lemondką czy też nie.
W mojej ocenie są momenty, gdzie można na lemondce odpocząć więc jak już ją założyłem to zostawię.
Poza tym nie było źle - pojadę po prostu swoim tempem i się zobaczy.
Rower ciężkawy, korba za duża ale jestem tego świadom, fajerwerków się nie spodziewam.

W każdym razie jest tu jak zwykle bajecznie kolarsko pięknie i do tego widokowo malowniczo - jak to w Beskidach ;-)
Więc ogólnie JESTEM PODJARANY jak FAJERWEREK W SYLWESTRA :-))

I do tego ten sam pokój co na Trophy z Ziomalami, stare czasy si ę przypomniały jak Klosiu szeleścił PETem a Młodzik łapał ćmy po nocy ... My - My - My - My tak podjaraniii - My tak podjarani ! ;-)