avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

• Sprzęt R872 Stealth

TT 20"

Wtorek, 26 sierpnia 2014 · dodano: 26.08.2014 | Komentarze 2

Temp. 17 st. C
godz. 18.00
dzień jak codzień - praca, śniadanko z płatków a później 3 kanapki, 4 jabłka, 1 kefir, bułka z miodem (i nie odcięło mnie)

Po 2 dniach bez jazdy noga dość nieźle podaje.
Kluczowy jest zatem pełen wypoczynek, żeby móc wbijać się na wyższe pułapy.
Zacząłem tym razem spokojniej i później starałem się utrzymać jakąś tam prędkość przy określonej ilości oddechów na obroty korbą.
Test nie do końca idealny, bo musiałem zwolnić przed stopem, kilka zakrętów, wiaduktów gdzie musiałem dobierać przełożenie, przyblokował mnie też traktor. Z dużym prawdopodobieństwem muszę przyjąć moją aktualną Critical Power (FTP) na poziomie 290 W, przy średnim tętnie 166 Hr/min.

Zobaczymy czy coś się da poprawić w tym parametrze w ciągu najbliższego roku ...