avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

• Kalorie 1943kcal

Asfaltem po wiochach

Sobota, 6 czerwca 2009 · dodano: 06.06.2009 | Komentarze 2

Niebezpieczeństwo w takiej jeździe jest jedno - miejscowości są oddalone często o 3-5-8 km i bardzo kusi żeby jeszcze kawałeczek pojechać, a wtedy można się nie wyrobić na czas do chaty.... Pierwsza 40-dziestka pod wiatr, druga z wiatrem, znacznie szybsza :))
Całkiem sympatyczna trasa: Tulce-Szczepankowo-Zalasewo-Garby-Tulce-Gowarzewo-Trzek Duży-Czerlejno-Klony-Gułtowy-Biskupice-Giecz-nawrotka ze zmianą-Trzek Duży-Siekierki Wielkie-Gowarzewo-Tulce;
avg cad: 87,

Kategoria Outdoor

joshua
| 04:48 poniedziałek, 8 czerwca 2009 | linkuj Takia objazd wiosek asfaltem to ciekawa sprawa. Zazwyczaj mały ruch samochodów etc. A mój wczorajszy dystans to oficjalnie rekod (licznikowy), ale kiedyś jechałem przez 12 godzin, a trasa w przybliżeniu wynosiła 250km, ale bez licznika jechałem więc się nie liczy... Zdrowia życzę ;)
Cubus
| 10:08 niedziela, 7 czerwca 2009 | linkuj Fajna trasa. Ja w tygodniu zrzuciłem z siebie wreszcie tę kamizelkę i przyzwaczajam rękę do dawnej sprawności :-) Wczoraj wyczyściłem wreszcie rowerek po chodzieskim maratonie i wsiadłem na kilka minut. Dzisiaj jak czas pozwoli to też może na chwilę pójdę. Miałem też
w tygodniu interesujący sen a mianowicie porzuciłem maratony i zająłem się wyłącznie turystyką rowerową. I w tym momencie się obudziłem :-))