avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

Łódź – Bełchatów – Piotrków Trybunalski – Łódź

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 05.04.2010 | Komentarze 3

Przenikliwego zimna ciąg dalszy, co potęguje wczorajsza wilgoć.
Tym razem zrobiłem sobie szkic trasy. Założeniem była jazda wzdłuż najwyższych na mapie wzniesień by ostatecznie zdobyć (czy też przejechać w pobliżu) wzniesienia niedaleko Borowej 276 m.n.p.m., na wschód od Bełchatowa. Szło znakomicie.
188 m Widzew
234 m Dłutów
Aż do Bełchatowa kilka fajnych hopek. W Bełchatowie na światłach zauważyłem, że jedna przyszlifowana na XC szprycha pękła. Koło zaczęło pływać ale nie ocierało o widełki. Zawrócić czy kontynuować ?
Pojechałem dalej. Zaliczyłem cel główny – 276 m.n.p.m. w Borowej, malownicza okolica.
W Bogdanowie źle skręciłem. Tego wariantu moje notatki nie uwzględniały.
Ostatecznie wylądowałem w Piotrkowie Trybunalskim, było jasne, że będzie spóźnienie ;-F, co za tym idzie – kwękanie i niesnaski … Miałem rację.
Nadal było zimno, tym bardziej, że jechałem pod wiatr. Po 100 km ostatnia deska ratunku – chałwa. Nie wiedziałem dokładnie gdzie jestem i ile mam do przejechania.
Nareszcie ! Na tej krzyżówce już byłem ;-)) Miejscowość Kącik, zmiana kursu na Pabianice.
Poszedłem gładko z lekkim wiatrem, momentami po 40 kilo.
Ostatnia 50-siątka okazała się najprzyjemniejsza. Zrobiło się cieplej. Morale rosły.

… a jutro też Wam ucieknę …