avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

3 City - intro.

Środa, 14 kwietnia 2010 · dodano: 14.04.2010 | Komentarze 0

Z Hotelu Antares wjechałem od razu na spory podjazd (1,6 km) momentami sztywny, dobre miejsce na siłę, o ile nie szkoda nam łańcucha.

Jadąc w kierunku morza trafiłem do Rezerwatu, było już ciemno. Mimo to zapuściłem się w las. Przydałaby się taka "bocialarka" ...
Dotarłem do szczytu wzniesienia po fajnych ścieżkach i .... zobaczyłem morze 200 m w dół ;). Obok mała skocznia" - byłem na terenie Downhilowców !
Mają tutaj fantastyczny tor z niesamowitą ilością hopek wykorzystujących zwalone drzewa. Stanąłem sobie na jednej ze skoczni i stwierdzam, że trzeba mieć sporą odwagę lub brak hamulców psychicznych (czytaj: nieźle nasrane;)), żeby tamtędy ... latać. Sporo czasu zajęło mi zejście, ciekawe czy da się podjechać ?!
Ku memu rozczarowaniu wylądowałem na plaży, zamiast na promenadzie.
Trochę idąc, trochę jadąc, bawiąc się z morzem w "złap mnie" dotarłem w końcu do Teatru Muzycznego, po drodze mijając ciemne grupki spowite zapachem ... ziół.
Na koniec pooglądałem jachty i budynek Akwarium.
Zrobiło się po 21 więc wróciłem.
Miał być trening, zrobiła się wycieczka, dobre i to, po kilku dniach posuchy jest niesamowita ochota na jazdę ;P
Jutro konferencja, ale mam nadzieję, że się uda coś wysmyczyć.