avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

Maraton Świeradów Zdrój - odwołany :(

Sobota, 7 sierpnia 2010 · dodano: 09.08.2010 | Komentarze 1

Od rana leje. I to nie jakieś tam pitu-pitu tylko rzęsisty, mokry, soczysty deszcz i kilkugodzinna górska burza. Mam nadzieję, że regułka "zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne" będzie uwzględniona.

... przed startem ...

... Karol przygotowuje maszynę -> karbonowego Bergamonta na SLR-kach, SID'zie i Elixir'ach, za chwilę urwie wentyl w przednim kole i wymieni go na zwykłą dętkę ...

O 10.58 na starcie gotowy i lekko telepiący się z zimna - zdążyłem przemoknąć w 3 minuty ;( - dowiaduję się, że start o 11.30 ... wqrwieni i mokrzy wracamy do samochodu, oby się to nie zakończyło siąkaniem nosa.

... o 14.00 bez zmian i władze miasta podejmują decyzję o odwołaniu imprezy, pobliska Bogatynia - zalana, strażacy muszą ratować ludzi i ich dobytek, kolejny raz w tym roku ...