avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

Mistrzostwa Polski Medyków w Jeździe Indywidualnej na Czas.

Piątek, 3 czerwca 2011 · dodano: 03.06.2011 | Komentarze 4

... a dokładnie 15 minut 18 sekund 3 dziesiąte, => AVG ponad 39 km/h
(bez żadnych lemondek i kasków)
co dało mi solidne miejsce:
- 20 open
- 3 open PFF (przedstawiciele firm farmaceutycznych)
- 2 kat. B / PFF

= Obroniłem tytuł Wicemistrza Polski w tej kategorii ;-P , hehehe

Startowałem jako pierwszy :-/ , po drodze zjadło mnie 2-ch "kosmitów" (na tych śmiesznych kosmicznych rowerach czasowych w specjalnych kaskach) - odstępy były co minutę.
Mistrz PFF i zarazem Mistrz Open wykręcił średnią 47 km/h z haczykiem :-)
Jest przepaść, ale póki co świetnie tę lukę uzupełniam ;-P.

Czas też poprawiłem vs zeszły rok, chociaż niewiele - jak widać włożona kasa w szoskę w czasówkach nie działa, rower może być nawet cięższy - najważniejsze, żeby noga podawała non-stop przez całą próbę.
Jechało się dobrze, pomimo największego wiatru :-/, znowu (jak w zeszłym roku) przed 19.00 wiatr osłabł i Nasz (EMED Racing Team) Mistrz Świata Wojciech Jurasz wywalczył srebro pomykając dla jaj na .... składaku !!!
Składaku Dahon'a, którym jeździ do pracy !!!
Wykręcił średnią ponad 41 km/h, był chyba 10 open ;-))))
W końcu to Mistrz :-D

Kategoria Grupetto, The Race

Rodman
| 21:56 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj na tej stronce jest mała mapka, są nawet na asfalcie na żółto namalowane start w Bychawce koło cmentarza i punkt do zawracania bliżej Żabiej Woli, ale przed mostkiem:

*ponoć właśnie kosmiczny kask jest inwestycją najlepszą pod względem cost/effectiv ;-)
są książki na temat jazdy na czas, w sumie to najbezpieczniejsza forma wyścigu szosowego ;P
klosiu
| 13:11 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj Tak myślałem że w okolicach 40km/h pociągniesz. Ciekawe jak dzisiaj :).
josip
| 22:14 piątek, 3 czerwca 2011 | linkuj Congratulation senor Rodman!:) Zobaczysz, za rok przyjedziesz tam w kosmicznym kasku i z łydą z tytanu i pozamiatasz wszystkich!