avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

Błotkowo.

Sobota, 11 czerwca 2011 · dodano: 12.06.2011 | Komentarze 3

7 open na Giga (64 km), czas: 2:52:03
start z "czarnej dupy" ....
tony piachu ...
wyżerka za 3 maratony ;-)

Kategoria The Race, Outdoor

z3waza
| 07:23 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj A ja się właśnie dowiedziałem że w Mosinie jestem DNF - did not finish - kurna nie zauważyli mnie na mecie.
Rodman
| 05:04 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj oznakowanie trasy czytelne, nie ma czipów ale wynik masz od razu a na ich stronie www" już w niedzielę były, dla spóźnialskich na start - szpalerek na koniec kolejki pilnowany przez strażaków, dla dzieciaków wybieg i jeziorko opodal (co prawda kąpać się nie można, ale pooglądać rybki - owszem), jest cień i można się schować w razie deszczu pod wiatę, nawet tych co skrócili trasę wyłapali i dsq dali :-)

moim zdaniem znacznie lepiej niż u pana gogolewskiego, , ,
z3waza
| 20:28 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Jak wygląda tam organizacja? Bo powiem szczerze że poi ostatnich wyczynach Gogola szukam jakieś konkurencji w pobliżu.