Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 58159 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 12.00km
  • Teren 6.00km
  • Czas 00:50
  • VAVG 14.40km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Posen - założenia taktyczne ;-P

Sobota, 3 września 2011 · dodano: 03.09.2011 | Komentarze 9

Jeśli ktoś się chce dołączyć - zapraszamy (+Mlodziq, +Koqsiu):
- start z 3-ciego sektora (JP z drugiego ;p)
- utrzymanie prędkości w okolicach 30 km/h (lub lepiej nieco ponad)
- początek do Warszawskiej w miarę spokojny - tzn. bez wyrywania do przodu za wszelką cenę, żeby wyprzedzić
- kontrola pociągu - rozglądamy się czy ktoś z nas nie ma kłopotów lub nie został przyblokowany
- ostrzegamy się przed niebezpieczeństwami
- prowadzący bierze odpowiedzialność za prostą drogę - bez gwałtownych szarpnięć przed dziurkami czy gałązkami - po prostu omijamy
- jak ktoś wali szybciej od nas - siadamy grzecznie na kole obcych
- nasz zawodnik chwilowo odpada - nie szarpiemy, niech inni chapią, my czekamy na kolegę, chyba, że kolega macha łapą, że można jechać
- proponuję wziąć 2 bidony lub "camela" (na 3.30 powinno starczyć)
- sytuacja: "ujechany jestem, nie dam rady ..." - ok, ale odpuszczasz sobie "finiszowanie" :-)
- zmiany - wiadomo, motorniczy ciągnie tak długo jak chce, ale myślę że rozsądne jest 1-2 minuty, wtedy się mniej ujedziemy; motorniczy odpuszcza zjeżdżając na środek drogi lub 2-gi pas - następca ciągnie dalej nie szarpiąc tylko utrzymuje tempo (>30 km/h ;-P)
- obcy w pociągu - dajemy mu poszaleć więcej, od czego są inne zespoły ?!
- powrotne przejście pod Warszawską - o ile jedziemy jeszcze razem - można zacząć "zabawę" - jak kto woli ;-)

Oczywiście, jak ktoś ma cenne uwagi czy propozycje - niech je po prostu dopisze :-)
- cdn. ............


Kategoria Outdoor



Komentarze
JPbike
| 20:23 sobota, 3 września 2011 | linkuj :D
mlodzik
| 19:03 sobota, 3 września 2011 | linkuj No i git, zajebiście ;) Byle Twoja korba dała radę :)
Rodman
| 18:16 sobota, 3 września 2011 | linkuj będzie super trening i próba jazdy w teamie ;-P, będziemy gonić sektor Jacka :D
klosiu
| 16:21 sobota, 3 września 2011 | linkuj Mówiłem w Hermanowie, loctite kup i posmaruj...
bloom
| 15:43 sobota, 3 września 2011 | linkuj Ja bym dosłownie pierdolił tego plaskacza :D
Rodman
| 15:05 sobota, 3 września 2011 | linkuj nieoficjalnie, 7-dych przeznaczę na dofinansowanie do nowej korby;;

- wobec tego też mogę mieć 3-ci sektor ;-P, ... chociaż jak startowałem to spokojnie łapałem się na 2-gi ;-))

kapselek dokręcony, śruby na maxa - może już się gwinty wyrobiły,,,,
niestety nie wiem na ile kaemów starczy mi dokręcenie korby - zrobiłem 12, jakieś przyspieszenia, na stojaka, pod obciążeniem i niestety śrubki puszczają, zaczyna być luźna, niewiele ale wyczuwalnie, czy starczy na 100 km ?!
chyba jednak jest do wywalenia albo próby reanimacji poprzez zakup lewego ramienia ?!?
poza tym jest wiotka, że w łapach można giąć a co dopiero kopytem .. może jakiś iXTek w niedalekiej przyszłości, bo XTR to mała masakra cenowa :<
mlodzik
| 14:04 sobota, 3 września 2011 | linkuj Ja mam 3 sektor, ale mogę postarać się szybko Was dojść, ale nie chcę się też zarżnąć.
Rodman startujesz oficjalnie, czy nie? Klosiu nie jedzie chyba.
JPbike
| 13:33 sobota, 3 września 2011 | linkuj Dobra taktyka :)
Koledzy z Emedu - tez załapaliście się tak jak ja na dwójkę startową ?
klosiu
| 10:52 sobota, 3 września 2011 | linkuj Ciekaw jestem jak się uda :)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!