avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

Mostek KCNC. Dętka Vittoria. Trasa kryterium Smochowice.

Czwartek, 17 maja 2012 · dodano: 17.05.2012 | Komentarze 3

W końcu poległem. W Rowerowni u Maxa.
Zmęczyło mnie już szukanie, niuchanie i prawie 3-tygodniowe czekanie na kilka części ze sklepu, który będę wszystkim odradzał:
NIE KUPUJ W BIKESTACJI, BO SIĘ NIE DOCZEKASZ !

Zatem zakupiłem mostek KCNC Fly Ride gramów 125 (niby BS ale jednak nie bezpośrednio ;-P).
Dętka Vittoria - polecam - póki co ładnie się pompuje, ma fajny zawór waga 75 g.
Zobaczymy na ile wystarczy.

Przy okazji przejechałem się też trasą sobotniego kryterium.
Porażka.
Asfalt beznadziejny, dziurawy, na zakrętach kaszka, momentami wąsko, mogą być szlify ...
Meta na szczęście szeroka, chociaż na moje to pójdzie ucieczka i ci odważni śmiałkowie, którzy nie będą się bali w ostatniej chwili hamować przed zakrętami i szybko przyspieszać po zakrętach mają szansę na sukces. Po ostatnim zakręcie 600 m do mety pod wiatr (jeśli zachodni) i jakieś 2 % pod górkę ;-P
Niestety obiecałem dzieciakom i muszę tam pojechać.

Kategoria Outdoor

ppawel-removed
| 12:35 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj tja, bikestacja to porażka, pierwsze zamowienie ok, drugie zamówienie ok, trzecie: przez tydzień "tak już dzisiaj wysyłamy". nigdy więcej
Rodman
| 20:11 sobota, 19 maja 2012 | linkuj sprawa jest nieco skomplikowana, bo nie chodziło o sam mostek, KCNC raczej mają, ale przewlekali, przekładali, odwlekali "inną część", po czym OBIECALI, że wyślą to co mają w środę - skłamali - bo wysłali w piątek, o czym nie raczyli mnie poinformować, więc w piątek wieczorem się ostatecznie wqrw.... napisałem "dłuższego" maila, paczka przyszła w poniedziałek, ale w Imię Zasad nie przyjąłem paczki.
Max akurat miał pełen wybór mostków, więc kupiłem od ręki i w dodatku taniej niż w BS ...
Na razie reszty klamotów montaż zawiesiłem, bo i tak w najbliższym czasie nastawiam się na szosę ;-)
z3waza
| 11:57 piątek, 18 maja 2012 | linkuj Ciekawe z tą bikestacją - bo jak zamówiłem mostek przez maksa to czekałem... czekałem.. i czekałem aż w końcu zrezygnowałem i zamówiłem osobiście i... po 3 dniach był umnie w domu