avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

Pętla Beskidzka. taaa.....

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 07.07.2012 | Komentarze 3

Dystans łącznie z rozgrzewką, dojazdem do mety i .... powrotem z Salmopolu po rezerwowe koło.

W momencie jak zacząłem odpadać od głównej grupy chciałem zrzucić żeby zmniejszyć lukę i spróbować dojść na zjeździe, niestety podciągnąłem jeszcze bardziej, więc przerzutka zerwała mi szprychę, koło dostało centry, że pozostało mi stoczyć się w dół do kwatery i zabawić się w wymianę na treningowego klocka. Dobrze, że w ogóle go zabrałem ze sobą.
Wystartowałem ponownie po 55 minutach od mojego pierwszego startu i to by było na tyle.
Po prostu ukończyłem.
Owszem jestem wkurwiony.
Przynajmniej trening wyszedł dobry w warunkach extremalnych :/
Poza tym trasa ok, bufety ok, zjazdy fajowe - generalnie po dobrej nawierzchni, noga dawała radę na kasecie 25z, bo nie było jakoś superstromo.

W końcówce udało mi się wyciąć kilka trupów pod górkę, więc może nie będę ostatni ....

Spotkałem też kilku znajomych z szosowych tras ;-)

open 110/137 (18 DNF !!!)
kat. B 40/47 (6 DNF !)

Kategoria Outdoor, The Race

Rodman
| 07:31 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Koksiu, skatowałem się ... optymalnie, ale bezzgonowo i bezkurczowo ;-P

Mikołaj, nie wierzę "w pecha", w moim wypadku zawiniło niedokładne przygotowanie sprzętu :/
ale są już dobre wieści - koło czeka z nowymi szprychami na odbiór w ... Wałczu :-)
Virenque
| 20:56 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj No bardzo pechowo :/ Ja coś o tym wiem w tym sezonie ;) No ale szacun, że się cofnąłeś i pojechałeś raz jeszcze !!
klosiu
| 22:31 niedziela, 8 lipca 2012 | linkuj Hym, no trochę szkoda...