avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rodman z miasteczka Tulce. Mam przejechane 53739.44 kilometrów w tym 12333.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.28 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rodman.bikestats.pl

Z Mistrzynią ! :-)

Środa, 14 listopada 2012 · dodano: 14.11.2012 | Komentarze 0

2 h w pingla dla społeczeństwa ;-P

Pod koniec do stołu, na którym grałem z rotacyjnie dochodzącymi z debla "kolegami" podeszła taka miła "babcia" i trochę "popykała" ... hehehe :D
Widziałem co wyrabiała wcześniej przy innych stołach więc bardzo się starałem.
Na szczęście chciała odpocząć a nie wygrać z amatorem.
Grała jakieś 50 lat temu, ja jakieś 25 lat temu i to tylko w podstawówce i nieco w LO (dopóki nie poznałem kosza").
W '71 zdobyła pierwsze z kilku mistrzostwo Polski, kilka razy grała na mistrzostwach świata. Fajnie się pykało ;-) !
Dała mi dwie bardzo cenne uwagi, ale nie wiem czy w tym wieku (moim) przy okazyjnym graniu uda mi się wyplenić złe utrwalona nawyki.
W każdym razie spocić się spociłem.
Grało się lepiej - zmieniłem rakietę na Donic'a, jakoś tak lepiej się piłka odbija - lepiej wyważona rakieta lub bardziej "deskowata" ;-P